ArosMotorCykelKlub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Herretur 2014

3 deltagere

Go down

Herretur 2014 Empty Herretur 2014

Indlæg af bosterup Ons Dec 18 2013, 02:44

Specialmeddelelse til herrerne.

Så er det så småt tid vi skal til at begynde at drømme om herretur 2014. Vi har vendt det en gang i bestyrelsen, og der er almindelig god stemning for, at vi skal til tjekiet. For det første var det en fantastisk tur sidst, og for det andet var det billigt.

Med hensyn til kalender, så falder pinsen i uge 24 næste år, og for ikke at komme på tværs af evt. familiearrangementer, så venter vi med at tage afsted til mandag den 9. juni (2. pinsedag), så kan vi til gengæld nok godt strække den til lørdag eller søndag med at være hjemme igen.

Sidst vi var af sted på Mansfeld og Lindbergs forrygende arrangement hed det vist Varschlabi og hvis nogen skulle kende et tilsvarende skisportsresort et eller andet sted i Tjekkiet, så meld gerne tilbage. Vi håber også at kunne få en rundvisning på Skodafabrikkerne - det fik vi nemlig ikke sidst.

Samtidig vil jeg selvfølgelig gerne modtage forhåndstilmeldinger og interessetilkendegivelser, så jeg kan danne mig et overblik over, om der skal findes plads til 3 eller 12.

Der er også fint plads til en medarrangør eller 2, men få nu i hvert fald markeret datoerne i familiekalenderen inden der er andre der får gode ideer.

Vh
Bo
(der allerede glæder sig !)


bosterup

Antal indlæg : 34
Join date : 24/03/13

Tilbage til toppen Go down

Herretur 2014 Empty Sv: Herretur 2014

Indlæg af John F Tors Dec 19 2013, 21:51

Du er knageme hurtig på aftrækkeren.

Jeg er med

det er fint hvis vi tar til Tjekiet, og det vil være helt ok hvis vi laver forskudt afgang/hjemkomst i forhold til hvad vi plejer  

Hilsen

John

John F

Antal indlæg : 11
Join date : 20/03/13

Tilbage til toppen Go down

Herretur 2014 Empty Sv: Herretur 2014

Indlæg af bosterup Fre Dec 20 2013, 05:58

Fedt så er vi to
1. John F. Jensen
2  Bo Sterup
3
4
5
6
7

23012014
Opdateret med Henrik Nedergaard, som foreløbigt planlægger efter at skulle med :-)

bosterup

Antal indlæg : 34
Join date : 24/03/13

Tilbage til toppen Go down

Herretur 2014 Empty Sv: Herretur 2014

Indlæg af bosterup Fre Maj 16 2014, 02:29

Så er turen for 2014 på plads. Efter et afbud fra vores tidligere kære leder, så er vi nu 3, der tager af sted.
Efter et kort krisemøde har vi dog ændret lidt på planen og i stedet for Tjekkiet ryger vi nu med autotog til München og fortsætter derfra til Alperne, nærmere bestemt Livigno, hvor et hyggeligt hotel venter os. Vi får så fem hele dage med de helt rigtige veje indtil vi hopper på toget igen og står af i Hamborg.
De glade deltagere i årets tur er Claus, Nedergaard og undertegnede.

Vh
Bo
(hvis jeg ikke havde været mig, så havde jeg nok været lidt misundelig :-)

bosterup

Antal indlæg : 34
Join date : 24/03/13

Tilbage til toppen Go down

Herretur 2014 Empty Sv: Herretur 2014

Indlæg af Henrik Lør Aug 30 2014, 21:12

Her 10 uger efter hjemkomst,fra hvad der uden sammenligning har været min bedste MC oplevelse, så tænker jeg stadig tilbage på turene over Alperne og de mange små og store pas som vi kørte over, igennem og nedad. Det var en fantastisk tur. Lad det ikke blive den sidste

Henrik

Antal indlæg : 3
Join date : 28/08/14

Tilbage til toppen Go down

Herretur 2014 Empty Sv: Herretur 2014

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum